onsdag den 20. juni 2012

Om redaktionen

      Her på redaktionen har vi nu bragt et par eksempler på hvad vi mener er tragisk komisk og tiden er inde til, at læserne får lidt at vide om hvem vi er - og lidt om vores medarbejdere:

      Vi arbejder med det mest moderne udstyr og her er 9 vidt forskellige stillinger, besat af yderst velkvalificerede medarbejdere:
      Chefredaktøren, som er den hovedansvarlige er mig og staves m, i, g.
      Øonomidirektøren, det er også mig,
      Journalisten, der tager sig af indenrigsstoffet er mig.
      Udenrigsstoffet, det er også mig.         
      Kontorchefen, med ansvar for regnskaber og personalet, er mig.
      Kasseren, det er også mig.
      Den der sørger for udgivelsen i praksis er mig.
      Ham der åbner butikken, fejer, vasker gulv, lukker og slukker efter os, det er også mig.

      Skulle nogen have spørgsmål, eller kommentarer til indlæggene, er de velkomne til at skrive til os her på bloggen og efterhånden som spørgsmålene og kommentarerne hober sig op, vil vi forsøge, at svare tilbage hurtigst muligt med de sidst ankomne først naturligvis 
- Der skal være orden i sagerne.

      Tragedien og komedien, deraf navnet på bloggen, "Tragiskkomisk", ligger, som det vil være de fleste bekendt, tæt op ad hinanden og skulle nogen forsøge at være tragiske, morsomme, eller begge dele samtidig på vor bekostning, vil det naturligvis blive taget ilde op.

Med venlig hilsen
Mig

                                      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar